Doe je het zelf of laat je het ons doen?
Je massagestoel kunnen we uiteraard bij je bezorgen of je kunt je stoel na afspraak bij TotalSeat in Amersfoort ophalen.
Het bezorgen doen we via onze transportpartner die na opdracht een afspraak met je gaan maken voor de bezorging van jouw stoel.
De stoel wordt netjes bij jouw thuis afgeleverd op de plaats waar jij je stoel wilt hebben en natuurlijk sluiten we de stoel nog even voor je aan.
Onze chauffeurs kunnen de stoel niet uitleggen, maar natuurlijk leveren een Nederlandse gebruiksaanwijzing mee. Mocht je toch nog vragen hebben je kunt ons altijd bellen voor uitleg.
De kosten van bezorging zijn € 100,00
Levering op etage zonder lift
zo’n 40% van de stoelen leveren we op de 1ste of 2de etage. We hebben dus uitgebreide ervaring met verplaatsen van de stoel via de trap. De modellen SL-A85 en SL-A87 kunnen we niet op voorhand garanderen, we doen dit altijd in overleg, waarbij we ook dan niet altijd met zekerheid kunnen zeggen of dat gaat lukken. Neem bij twijfel of vragen altijd even contact op met TotalSeat (033 30 200 10). De overige modellen kunnen allemaal naar je 1ste of 2de etage.
Aankoop via Internet
Zoals je weet heb je altijd een bedenktijd van 14 dagen wanneer je een aankoop via Internet. Dat geldt ook als je een massagestoel koopt.
Wanneer de stoel onverwachts niet bevalt dan kunnen we de stoel voor je ophalen, mits deze onbeschadigd is. Je zult begrijpen dat we dat niet kosteloos kunnen doen. De kosten van retour halen zijn € 125 en €175 als de stoel op de 1ste of 2de etage staat.
Om teleurstelling te voorkomen adviseren we je daarom ook altijd een afspraak te maken in één van onze showrooms om te voorkomen dat je stoel toch niet helemaal bevalt.